Stránka 1 z 1

Potřebujete pomoci s řešením Vaší reklamace ?

Napsal: pon 14. lis 2016 1:11:49
od ele-kutil
Každý to dobře známe ... dokud vše funguje, ani nevíme, kde skončila účtenka potvrzující nákup našeho elektrospotřebiče.

- Lze reklamovat zboží i bez účtenky ? Jistě.
- Je dobré přiložit k reklamaci průvodní dopis ? Ano.
- Máme nárok na nové zboží místo opraveného ?
- Máme nárok na vrácení kupní ceny, místo opravy ?
- O kolik dnů nám předchozí reklamace prodloužily celkovou záruční dobu ?
- Vracíme zboží do 14ti dnů bez udání důvodu ?


Toto všechno a další témata, týkající se reklamací, oprav, výměn zboží a administrativy s tím spojené by nám mohl ulehčit nový projekt
REKLAMáTOR, na kterém průběžně pracuji - z pohledu spotřebitele i prodejce zároveň.

Uvítali by jste možnost asistence on-line pomocníka při sepisování průvodních dokumentů k Vaší reklamaci ?
Pak určitě alespoň nakoukněte, co vše už REKLAMáTOR umí !

Úplně první, zprovozněnou funkcí je Reklamační kalendář, zde:
http://reklamator.digiinfo.eu/index.php?btt=6